چهارشنبه ۱۶ اسفند ۰۲

فرهنگ كانادايي Canadian Culture

۱۱۲ بازديد

فرهنگ و تمدن كانادايي Canadian Culture در اين مقاله سعي داريم در زمينه فرهنگ كانادايي Canadian Culture هم مطالبي را بيان نماييم تا درصورتي كه قصد هجرت به كانادا را داريد با اين تمدن آشنايي داشته باشيد . 

مهاجرت به كانادا
با ۳۵ ميليون نفر جمعيت، جمعيت كانادا نسبت به همسايه جنوبي آن بيشتر متراكم ميباشد . 
بيش از ۲۰۰ فرهنگ وتمدن منقطع در كانادا وجود داراست . ملت اكثر اوقات به تيتر يك “موزاييك فرهنگي” با تركيبي اكثر از كساني از پس مورد هاي متنوع از نسبتاً هر جاي ديگري بر روي زمين تعريف مي شود . كانادا مردمان خود را به سنت و تمدن خود نزديك مي نمايد . نسبتاً دو پنجم جمعيت اين مرز و بوم از منشائي غير از انگليسي يا فرانسوي است . 
دولت كانادا، از روش قانون چند فرهنگي، با هدف حفظ و تقويت چندين فرهنگي از طرز سياست قانوني ميباشد . در في مابين اهداف ديگر، كانادا عملكرد مي كند تا “درك و خلاقيت را كه از تعامل بين افراد و جامعه ها گوناگون با يكديگر روبرو هستند، اشاعه كنند” . 
دو زبانه در كانادا دو گويش رسمي در كانادا وجود دارد: انگليسي و فرانسوي . 
منشور حقوق و آزادي هاي كانادا حفاظت از هر دو گويش را تضمين مي كند و دولت كانادا به موجب قانون، به رسميت شناختن، محافظت و حمايت از برابري هر دو زبان در جامعه كانادايي مي باشد . تمام سرويس ها ارائه گرديده بوسيله دولت فدرال در هر دو گويش در دسترس هستند و نسبتاً هر محصولي كه در مرزو بوم فروخته شده دارنده برچسب و بسته بندي انگليسي و فرانسوي مي باشد . 
كبك صرفا استان كانادايي هست كه به طور بيشتر در فرانسه داراي لهجه فرانسه مي باشد و نيوبرانزويك فقط استان قانوني دو زبانه اي در سرزمين هست . شهر مونترال، كبك، به تيتر وسيع ترين كلان شهر فرانسوي در خارج از فرانسه شناخته گرديده ميباشد . در خارج از مرزهاي كبك، اكثر مردم انگليسي سخن مي كنند، در حالي كه حدود ۱۸ درصد از تمامي كانادايي ها به رخ دو زبانه مسلط مي‌باشند . 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.