جمعه ۱۸ اسفند ۰۲

مهاجرت به كانادا و زندگي در فردريكتون كانادا

۱۳۱ بازديد

به فردريكتون كانادا خوش آمديد، پايتخت خوشگل در نيوبرانزويك، كه به طور استراتژيك در رودخانه سنت جان واقع شده مي باشد . Fredericton به معناي داشتن روح يك شهر گران قدر و جذابيت يك شهر كوچك مي باشد . اين شهر با تابستان هاي گرم آفتابي و فصل‌زمستان هاي برفي خوشگل دارااست . در شراي هجرت به كانادا شما را به اين شهر شگفت انگيز هدايت كرد، مهيا شدن براي تجربه كردن يك شهر پر از فستيوال ها، اشخاص دوستانه و تاريخ فرهنگي غني! جمعيت شناسي در فردريكتون كانادا فردريكتون در سال 2018 فقط 65280 نفر جمعيت داراست . شهر داراي جمعيتي سالخوردگي و نرخ تولد كم است كه به اين معنا مي‌باشد كه مسافرت كانادا به شهر تقاضاي متعددي براي اطمينان از پرورش اقتصادي در سالهاي آتي مي باشد . انگليسي به طور گسترده در Fredericton صحبت مي شود، به دنبال فرانسوي مي باشد . نيوبرانزويك مايل مي باشد دولت ها فرانكوفون را در شهرها افزايش دهد و از اين نحوه مهاجران فرانسوي بيشتري را براي شركت در مهاجرت به كانادا جذب كنند . 

مهاجرت به كانادا

مهاجرت به كانادا و زندگي در فردريكتون كانادا بهداشت و درمان در فردريكتون كانادا كانادا يك عدد از بهترين سيستم هاي مراقبت هاي بهداشت همگاني در سراسر دنيا است . اگر شما با موفقيت سفر به كانادا را امتحان كنيد، حق دسترسي به حفظ هاي بهداشتي ضروري، جهاني و دولتي را داريد . براي به دست آوردن سرويس ها بهداشتي بدون‌پول در فردريكتون، به كارت نيوبرانزويك مديكر نياز خواهيد داشت . 
چه مزايايي با كارت Medicare دريافت خواهيد كرد؟ تله مراقبت: خط مشي رايگان، محرمانه، توصيه هاي بهداشتي و اطلاعاتي . پرستار كه به سادگي يك تماس تلفني است، نشانه ها شما را چك مي نمايد و داده ها و مشورت را براي امداد به شما در تصميم گيري در مورد كارهايتان ارائه مي دهد . پزشكان و بيمار ستان هاي خانوادگي: مي توانيد به پزشكان و مريضخانه هاي خانوادگي دسترسي پيدا فرماييد و بدون چاره نباشيد براي بازديد منظمي پرداخت نماييد . كلينيك هاي پزشكي: شما مي توانيد به مراقبت هاي طبابت در كلينيك هاي محلي و درماني دسترسي داشته باشيد . حفظ از دندان: براي درمان پيشگيرانه اوليه، مي توانيد يك دندانپزشك خانوادگي را ملاحظه كنيد . خدمات بهداشت روان: براي مراقبت هاي بهداشتي فوري اورژانسي، مركزها بهداشت رواني، مركزها بحراني و تعدادي از سرويس ها اعتياد در سراسر استان وجود داراست . 

مهاجرت به كانادا و معاش در فردريكتون كانادا هجرت در فردريكتون كانادا روئت كرد هوايي از جاده هاي اساسي فردريكتون بخش حمل و نقل شهر Fredericton 28 بنادر در دوازده مسير، دو شنبه تا شنبه، از 6:15 صبح تا 11:00 آنگاه از ظهر (به استثناي تعطيلات) عمل مي كند . تمركز سرويس ها حمل و نقل Fredericton امن، قابل اعتماد و حمل و نقل مناسب براي تمامي ساكنان ميباشد . 
در صورتيكه مي خواهيد فردريكتون را از نقطه نظر ديگر ببينيد، مي توانيد يك كشتي را در رودخانه سنت جانز ببريد . 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.