جمعه ۱۸ اسفند ۰۲

موسسه فناوري بريتيش كلمبيا در كاناداBritish Columbia Institute of Technology

۱۲۹ بازديد

موسسه فناوري بريتيش كلمبيا در كاناداBritish Columbia Institute of Technology در‌صورتي‌كه قسط سفر به كانادا براي ادامه تحصيل را داريد مي توانيد موسسه فناوري بريتيش كلمبيا در كاناداBritish Columbia Institute of Technology (BCIT) را به تيتر يك گزينه در حيث بگيريد . اين موسسه مقدمه در سال 1960 به تيتر يك محوطه دانشكده تاسيس شد و از آن مقطع به 5 كالج در بريتيش كلمبيا تبديل شده مي باشد . 

مهاجرت به كانادا
BCIT كلاس هاي كوچك را با دست روي تجربه و با انگيزه حل مساله زندگي حقيقي و واقعي تشكيل مي دهد . با حدود 48،000 علم آموز، BCIT تضمين مي كند كه اشكال گواهينامه ها، ديپلم و مورد هاي سكو به علم آموزان را ارائه مي دهد . انتخابهاي موضوعي جهت تحصيل از علم ها بهداشتي، محاسبات و مهندسي مي باشد . 
تجربه دانشجويي شمادر موسسه فناوري بريتيش كلمبيا در كاناداBritish Columbia Institute of Technology موسسه فناوري بريتيش كلمبيا در كاناداBritish Columbia Institute of Technology عاملي وجود دارااست كه 96 درصد از فارغ التحصيلان ما درجهت فعاليت مي‌باشند . 
BCIT به شما ياري مي نمايد تا ارتباطات خود را بسازيد، تجربه عملي را تجربه فرماييد و آماده باشيد كه حرفه اي را كه مي خواهيد، مطالعه كنيد . آيا به مطالعه علم ها بهداشتي، مهندسي، علم ها طبيعي، محاسبات، حمل و نقل و كسب و عمل مي پردازيد؟ فراگيري همگروه ؛همه شما در اين با نيز هستيد دسته كوهورت BCIT به معناي اندازه كوچك كلاس و همكاري است كه دانشجوها را با نيز به همكاري با يكديگر و با كارشناسان صنعت مي پردازند . شما در رابطه با همكلاسي هاي خويش و مدرسان در BCIT با نيز رابطه برقرار خواهيد كرد . 
تجربه يادگيري شما در BCIT ممكن مي‌باشد شديد باشد، البته شما با مهارت ها و تجربيات آمادگي صنعت، كه شما را براي وصال به تراز بعدي در رشته خويش فراهم مي كند، فارغ التحصيل خواهيد شد . 
يادگيري كاربردي فراگيري و رشد شما فراتر از كلاس درس خواهد رفت و شامل افراد، محفظه ها و ابزارهايي است كه در دنياي حقيقي و واقعي با آن روبرو خواهيد شد . 
يادگيري مبتني بر پروژه، پژوهش ها كاربردي و كارآموزي به شما امكان مي دهد كه يك مزيت رقابتي كسب كنيد - شما محل فعاليت خود را مي دانيد و آنچه توقع داريد حتي قبل از اين‌كه فارغ التحصيل گرديد . 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.