جمعه ۱۸ اسفند ۰۲

دانشگاه ها و دانشگاه ها در كانادا

۱۱۷ بازديد

دانشگاه ها و دانشگاه ها در كانادا: پيدا كردن يك مورد مناسب براي شما Colleges and universities in Canada: finding the right one for you تصميم گرفتيد براي تحصيل مهاجرت به كانادا را انجام دهيد؟ چندين سال سپس به تيتر يك علم آموز در كانادا، ممكن مي‌باشد بعضا از هيجان انگيزترين و پرطرفدارترين زندگي شما باشد . يك‌سري از كالج ها و دانش كده ها  با كيفيت در كانادا وجود داراست ؛ در حالا حاضر ما آن ها را به شما معرفي مي كنيم تا با دقت به نيازتان يك عدد موضوع مناسب را انتخاب كنيد . 
با پرسش خودتان از مهمترين عوامل در تصميم خود استارت نماييد . آيا تا قبل از اين مي دانستيد كه در آن شما مي خواهيد در كانادا زندگي كنيد، و شما مي خواهيد موسسه درست را پيدا كنيد؟ يا اين كه مي خواهيد حق تقدم بندي يك حيطه خاص از مطالعه، و شما نمي دانيد كه در آن شما را ارتفاع مي كشد؟ دانش آموزان بالقوه في مابين المللي در كانادا نيز بايستي اطمينان حاصل نمايند كه مؤسسۀ قضيه لحاظ خود موسسه يادگيري گزينش شده (DLI) است، به اين معنا كه به وسيله يك دولت استاني يا ارضي براي ميزباني دانشجو ها در ميان المللي تصويب گرديده است . داده ها اكثر در قضيه DLI ها، از گزاره فهرست موسسات، در وب وب سايت مهاجرت، پناهندگان و شهروندي كانادا (IRCC) . 

دانشگاه ها و دانشكده ها در كانادا: پيدا كردن يك مسئله مطلوب براي شما دانش گاه ها و دانش گاه ها در كانادا: سكو بندي براي او‌لين بار؟ بهترين دانشگاههاي كانادا به طور مداوم در نمودارهاي جهاني، هم براي تحصيلات عالي و هم براي علم آموزان، خوب فعاليت مي نمايند . شما ممكن مي‌باشد بصيرت خود را در يك برنامه داراي اعتبار در يك دانش كده برتر قرار دهيد . با اين حال، فقط به شهرت دانشگاهي يك دانش كده توكل نكنيد - تمركز به جاي برنامه درست براي شما . 
در صورتي‌كه شما در سخنراني ها و پژوهش ها معضل برانگيز هستيد، يك دانش كده متمركز دانشگاهي بهترين ممكن است با استعدادهاي شما مطلوب باشد . بخش اعظمي از كالج هاي كانادا دارنده اعتبار طولاني از برتري تحصيلي در ارائه برنامه هاي تحريك آميز، خواستار و پاداش مي‌باشند كه به شما كمك مي كند تا مهارت و علم واجب را براي پيروزي حرفه اي خويش در كانادا يا بيرون از مملكت آماده آوريد . 
در‌صورتي‌كه به جاي تمركز و يادگيري از كاركنان درس بخوانيد، در حين تحصيل، احتمال دارد يك برنامه دانشگاهي با شغل هاي آموزشي و تمرين تمركز صنعت مناسب براي شما باشد . در حالي كه ممكن ميباشد يك شعور وجود داشته باشد كه تحصيلات دانشگاهي تا حدودي كمتر از دانشگاه بر روي كاغذ تاثير گذار است، اذن ندهيد كه آن را كنار بگذاريد - كانال داراي شهرت دانشگاه دانشگاه ها داراي اعتبار قدرتمند در دربين كارفرمايان مي‌باشد . 
اخذ ارشاد اكثر در مسئله پيدا كردن برنامه مناسب براي شما . 
دانش كده ها و دانش كده ها در كانادا: محل استقرار دانشگاه آينده يا دانشگاه آينده شما خواهد بود براي تعدادي سال آينده و احتمالا بيشتر طول بكشد، بنابراين ضروري مي باشد تا وضعيت مكاني را اكانت فرمائيد . درصورتي كه مي خواهيد معاش خود را در يك شهر پر جنب و جوش نظير ونكوور، مونترال يا تورنتو تجربه كنيد، معاش دانش كده و دانشگاه در كانادا مي تواند شروع يك آينده واضح براي شما باشد . به همين ترتيب، دانشجو يان دربين المللي هم اكثر زمان ها منزل هاي جديدي را در مؤسسات كوچكتر پيدا مي كنند كه شم جامعه ي دلپذيري دارند . 
درباره موعظه هاي مقصد بيشتر دربارۀ زندگي در نقاط محبوب در سراسر كانادا بخش اعظم بياموزيد . تحصيل در كانادا تمام امور و بازيها نيست، و موفقيت تجربه دانشگاه يا كالج شما در نصيب زيادي از محل علم آموزي شما بستگي دارااست . 
در اينجا برخي از جنبه هاي در حيث به دست آوردن فراتر از زمان هاي خود را . 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.