شنبه ۱۹ اسفند ۰۲

هجرت به كانادا از روش تحصيل و فعاليت در رشته مهندسي معماري

۱۱۵ بازديد

هجرت به كانادا از روش تحصيل و فعاليت در رشته مهندسي معماري علم آموزي در فن ي  مهندسي معماري در كانادا مهندسي معماري در كانادا با اسم مهندسي ايجاد ساز (Building Engineering) معروف مي‌باشد , اين زمان مثل عصر هاي مهندسي عمران است ولي روي حوزه معماري تمركز دارااست . حرفه مهندسي معماري با حرفه معماري متعدد هست , از يك معمار توقع مي رود كه كارهايي كه مربوط به طراحي و چك مي شود انجام دهد در حالي كه مهندس معماري بايستي بضاعت و توان كار با نرم افزار هاي معماري و مهارت هاي فعاليت با كامپيوتر در موضوع اين فن را نيز داشته باشد . يك مهندس معماري علاوه بر حوزه مهندسي طراحي و توليد ساز ساختمان بايستي در مسئله مكانيك , برق هم مطالعه داشته باشد . اگر شما قصد سفر به كانادا را داريد و مي خواهيد در رشته مهندسي معماري تحصيل و يا ادامه كار دهيد كانادا داراي دانش گاه ها و بستر كاري مطلوب در اين قضيه هست . 

مهاجرت به كانادا
مدارك مورد نياز براي تحصيل در رشته  مهندسي معماري دركشور كانادا بازه كارشناسي: مدرك ديپلم به همراه سند پيش دانشگاهي با حد نصاب انتخاب شده گذراندن دروس پيش نياز با نمرات زياد خوب دوران كارشناسي ارشد: گواهي ليسانس در يكي از حرفه هاي مرتبط مثل مهندسي معماري يا اين كه زمين شناسي و تجربه فعاليت عملي در اين زمينه زمان دكترا: سند ارشد در فن هاي داراي ربط , قبول در مقطع دكترا به چهره بي واسطه از برهه زماني ليسانس نيز امكانپذير مي باشد . دانشجوياني قابليت پذيرش مستقيم از مقطع مدرك ليسانس را دارا هستند كه دستكم داراي ميانگين A- باشند و فعاليت عملي و مقاله علمي در ژورنال معتبر را داشته باشند . * اگر قصد ادامه تحصيل در رشته معماري در كشور كانادا را داريد علاوه بر مدارك ذكر شده بايستي داراي مهارت كافي در لهجه انگليسي هم باشد . حد نصاب نمره لهجه براي پذيرش معمولا آيلتس 6 .5 به بالا مي‌باشد . 

Architectural Engineering كارورزي در رشته ي مهندسي معماري در كانادا مهندس معماري علاوه بر طي كردن دوره هاي آموزشي بايد يك زمان كاروزي سه ساله را هم زير چك يك شخص خبره طي كند . برخي اين كارورزي را از زمان تحصيل گرديده كرده و بعضي آن‌گاه از تمام گرديده دوره تحصيل به كاروزي سرگرم مي شوند . اين دوره منجر مي شود تا دانش جو با اجزاي طراحي ساختمان آشنا شود . دانشجويان براي طراحي و مدلسازي در بازه كارورزي و بعد از آن از آن از قابل انعطاف افزار هاي كامپيوتري استعمال مي نمايند . 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.