جمعه ۱۸ اسفند ۰۲

مهاجرت به كانادا و زندگي در ونكوور كانادا

۱۱۶ بازديد

سفر به كانادا و معاش در ونكوور كانادا مسافرت به كانادا و زندگي در ونكوور كانادا تهي دست معرفي زياد يه خرده ميباشد "سومين شهر قابل معاش در دنيا براي سال 2015" . شهر داراي شهرت هر ساله ليست هاي اكثري از مسافران را به نمايش مي گذارد، با داشتن آب و هواي ملايم و يك سبك زندگي جهاني كه گردشگران و ساكنان نمي توانند مقاومت كنند . جمعيت بيش از 600،000 نفر در 115 كيلومتري شهر ساكن مي باشند و اين يكي از به هم ريخته ترين بخش ها كانادا است . 
شهر ونكوور در كوه هاي بريتيش كلمبيا در غرب كانادا مخفي است كه ساكنان مي توانند روزهاي گرم فصل تابستان را در حاشيه دريا لذت ببرند و صرفا در فصل‌زمستان 11 روز برف را تجربه نمايند . كوتاه مدت 45 دقيقه به سمت جنوب حركت كنيد و از مرز به سوي ايالات متحده عبور نمائيد . تنها 30 دقيقه در بيرون از شهر، كوه هاي داراي شهرت Blackcomb و شهر ويستلر (هر روياي هر علاقه مندان در فضاي باز) قرار دارااست . 

مهاجرت به كانادا
ونكوور به تيتر يك شهر لبريز جنب و جوش و هيجان انگيز تبديل به داراي اسم و رسم جهان شده و ارزش بخش اعظمي از امتيازات و امتيازات جهاني خويش را دارااست . 
جمعيت شناسي ونكوور زماني كه از روش خيابان هاي ونكوور حيران هستيد، مي توانيد انتظار داشته باشيد كه يك شخصيت متمايز و ادغام قومي فرهنگ وتمدن ها در هر محله داشته باشيد . ملاقات هاي متنوعي از مردمان از سراسر جهان، شما علاقه مند خواهيد بود بدانيد كه 52٪ از ساكنان در ونكوور زبان او‌لين به غير از لهجه انگليسي حرف مي كنند . 
مطرح ترين مجموعه مهاجران كه در ونكوور زندگي مي نمايند و در ونكوور كار مي كنند، چيني (7/27 درصد) با فيليپين و جنوب آسيا در پشت 6 درصد مي باشد . اين تيم هاي مردم به ونكوور مهاجرت كرده اند تا به دنبال يك معاش خوبتر و زمان هاي شغلي هيجان انگيز در يك اقتصاد مالامال رونق باشند . 
به طور كلي، تازه واردان ونكوور دريافتند كه ساكنان اين شهر خوش آمديد و نسبتا صميمانه مي باشند . 
حفظ هاي بهداشتي ونكوور كانادا تمامي ساكنان كانادايي مي توانند از خدمات بهداشتي تأمين مالي دولت، كه در مرتبه نخستين در سطح استان مديريت مي شود، تامين شود . يك عدد از اولي اقداماتي كه شما هنگام ورود به كانادا انجام مي دهيد درخواست برنامه حفظ پزشكي بريتيش كلمبيا (MSP) مي باشد . از دوران درخواست شما، براي اخذ كارت بيمه درماني خود، بايستي حداكثر 3 ماه معطل بمانيد، بنابراين سفارش مي شود كه براي بيمه محرمانه بيمه درماني به رمز مي بريد . 
براي درخواست براي MSP، مي بايست موارد تحت را ارسال كنيد: ضبط فرود كارت اقامت دايم (جلو و عقب) تاييد گواهي اقامت دائم جامعه به عنوان يك شهر فرهنگي متنوع كه دائما از تازه واردان از سراسر عالم پذيرايي مي كند، حتمي است كه يك فضاي امن و اجتماعي توليد شود . در هر محله در سراسر شهر، شما يك راءس اجتماعي كامل مجهز پيدا خواهيد كرد . مردان، زنان و خردسالان از همگي موضوع ها مي توانند كار هايي را شامل مي شوند كه دربرگيرنده تناسب اندام، هنر و صنايع دستي، فرهنگ، رقص، شنا، اسكيت، حفظ از خردسال ها و غيره است . با افراد تازه آشنا شويد، چيزهاي نو خاطره بگيريد و سالم بمانيد و با مسافرت به راءس محلي خود آشنا گرديد . 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.