شنبه ۱۹ اسفند ۰۲

مسافرت به مرزوبوم كانادا

۱۳۰ بازديد

با اعتنا به موقعيت اخبر سفر به ايالات متحده از زمان روي فعاليت داخل شدن رييس جمهور اكنون حاضر، رغبت به مسافرت به مرزوبوم كانادا دوچندان افزايش يافته هست . 
به گزارش سرويس بازار ايسنا، بنابر اعلام مجموعه راد، كيفيت معاش و علم آموزي در مرزو بوم كانادا از پاراگراف مهم‌ترين دلايلي هست كه در اكنون حاضر سفر به مرزوبوم كانادا را در بين پنج مملكت مقصد برتر براي مهاجران قرار داده مي‌باشد . گزارشات به دست آمده از UN حاكي از آن مي باشد كه از سال ۲۰۰۴ تا به امروز كانادا از لحاظ استانداردهاي زندگي همواره قسمتي از ۱۰ كشور برتر جهان بوده است . 

مهاجرت به كانادا
با توجه به اندازه جمعيت دوچندان اندك كانادا نسبت به وسعت آن، چيزي حدود ۳۵ ميليون نفر، همين زمينه هنوز يكي ديگر از دلايل علاقه‌مندي به سفر به مرزوبوم كانادا محسوب مي گردد . 
گونه هاي ويزاهاي مهاجرتي مرزو بوم كانادا هجرت به مرز و بوم كانادا نيز زيرا ساير كشورها، از نحوه ويزاهاي مختلف امكان‌پذير هست . ولي مي‌بايستي به اين نكته دقت داشت كه مقررات مهاجرتي كانادا هر ساله تغييرات متعددي در بر داشته و اين تغييرات پيوسته بسته به شرايط اجتماعي، اقتصادي و سياسي روز ادامه دارااست . 
ولي از ژانويه ۲۰۱۵ دولت كانادا قوانين مهاجرتي را به گونه‌اي تغيير‌و تحول داده كه مسافرت به اين مرز و بوم راحت‌تر و امكان سواستفاده بعضا از درخواست كنندگان كمتر مي شود . 
انواع ويزاهاي مهاجرتي مرزوبوم كانادا عبارتند از : Express Entry – Skilled worker Quebec-selected skilled workers Immigrant Investors Family sponsorship Atlantic Immigration Pilot Start-up visa Self-employed Provincial nominees Caregivers پر طرفدارترين رواديد جهت مسافرت به مرز و بوم كانادا، با همان ويزاي مهارت هست . درخواست كننده با دريافت اين ويزا مي‌تواند اقامت دايم گرفته و در اين كشور فعاليت و زندگي كند . همچنين درصورتي كه شخص دوران سه سال از پنج سال را در كانادا زندگي كند قادر است درخواست شهروندي بدهد . 
علم آموزي در مرزوبوم كانادا و دانشگاه‌هاي آن و به دست آوردن تخصص و مهارت مورد نياز اين مرز و بوم روش را براي درخواست skilled visa هموارتر و سريع‌تر مي‌كند . 
دانشجوياني كه به علم آموزي در مرزو بوم كانادا مشغولند آن گاه از فارغ التحصيلي مي‌توانند جهت اخذ post graduation work permit اقدام كنند و سپس از يك سال سابقه فعاليت با داشتن نمره لهجه زمينه قبول، ميتوانند از طريق skilled visa، درخواست اقامت دائم بدهند . 
Express Entry – Skilled worker اين مدل رواديد را براي جذب نيروهاي كارشناس از نقاط متعدد عالم طراحي شده مي‌باشد . براي اقدام اين نوع ويزا يك سيستم امتياز بندي وجود دارااست . در واقع با سيستم Express Entry توانايي‌ها و مهارت درخواست كننده امتيازبندي ميگردد . 
طرز كاركرد سيستم اكسپرس اينتري براي كسب اطلاعات لازم و كافي در قضيه شيوه كاركرد اين سيستم و شناخت با ساير ويزاهاي مهاجرتي، با كليك بر لينك درج گرديده در اولِ متن، به وب‌سايت ما مراجعه كرده و از اطلاعات آن در اين زمينه بهره‌مند گرديد . انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.