شنبه ۱۹ اسفند ۰۲

برنامه والدين و پدربزرگ و مادربزرگ:

۱۳۰ بازديد

برنامه والدين و پدربزرگ و مادربزرگ: دعوتنامه هاي PGP براي اعمال Parents and Grandparents Program: PGP Invitations to Apply برنامه هجرت به كانادا حمايت از والدين و پدربزرگ و مادربزرگ: دعوتنامه هاي PGP به طور خلاصه براي ابراز علاقه ها گشوده مي شود . هجرت فعاليت پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ را حمايت مي كند پدر و مادر و پدربزرگ ها و پدربزرگ ها و مادربزرگ ها (PGP) برنامه ۲۰۱۹ را براي عشق و علاقه به حاميان مجدد رويه اندازي كرد كساني كه به دنبال حمايت از والدين و / يا پدربزرگ و مادربزرگ خويش بودند حاذق به ابراز علاقه هاي خود را در ۲۸ ژانويه در ارتفاع بازخواني كوتاهي از فرم عشق و علاقه به حمايت . 

مهاجرت به كانادا
فرم، كه تنها براي بازه كوتاهي در وب وبسايت مهاجرت، پناهندگان و شهروندي كانادا (IRCC) در دسترس است، اولي قدم براي هر پشتوانه بالقوه است كه به دنبال حمايت والدين يا پدربزرگ و مادربزرگ براي اقامت دايم كانادا مي باشد . 
پس از از دربين بردن تكراري، IRCC يك رويكرد براي اولي توشه در سرويس اولياي خود براي دعوت از حاميان احتمالي كه صحيح و كامل به فرم هاي حمايتي عشق و علاقه مند هستند، اعمال خواهد كرد . 
اشخاصي كه دعوت طومار اخذ مي كنند، بايد ظرف ۶۰ روز تقويم، يك بسته بدون نقص درخواست را براي IRCC يار با ورقه ها حمايتي ارائه دهند . 
براي جزئيات بيشتر در مورد اين آخري باز شدن PGP، لطفا آخري خبرها CIC زير را بخوانيد . 
در شراي شما دعوت نامه اي براي درخواست برنامه والدين و پدربزرگ و مادربزرگ اخذ كرده ايد، مي توانيد به آدرس pgp@canadavisa .com نشاني اينترنتي كنيد تا در مورد فرآيند بعدي در زمينه درخواست شما مطلع گرديد . برنامه والدين و پدربزرگ و مادربزرگ: دعوتنامه هاي PGP براي اعمال برنامه والدين و پدربزرگ و مادربزرگ (PGP) براي مسافرت به كانادا بر اساس فرضي از عشق و علاقه / دعوت به درخواست سيستم فعاليت مي كند . آيا دعوتنامه PGP دريافت كرده ايد؟ ما مي توانيم به شما امداد كنيم! براي اطلاع از فرايند بعدي در قضيه درخواست خود، با ما تماس بگيريد . 
پس از ارسال فرم علاقه به پشتوانه مالي چه بايستي كرد؟ پايين برنامه والدين و پدربزرگ و مادربزرگ كانادا (PGP) سيستم مورد علاقه، حاميان مالي بالقوه آغاز بايستي فرم «علاقه به حامي» را آن‌گاه از اينكه در دسترس قرار گرفت، تكميل و ارسال كنند . 
IRCC دعوت طومار هايي را براي اعطاي PGP به حاميان بالقوه واجد حالت در فرم توصيه اخذ مي نمايد تا وقتي كه كلاهبرداري ۲۰،۰۰۰ درخواست بي نقص از ۲۰۱۹ فيس پذيرد . 
حاميان احتمالي كه دعوت نامه براي ارسال يك درخواست را اخذ مي كنند، ۶۰ روز (از مورخ دعوت) براي ارسال يك درخواست كامل، از پاراگراف مدارك و هزينه هاي پشتيباني مي نمايند . اوراق حمايتي مشتمل بر سوابق ماليات بر درآمد، مدارك مربوط به حالت دولتي و ساير مواد است . 
با دقت به اين پنجره كاربرد كوتاه، زياد پيشنهاد مي شود كه همگي علاقه مندان عشق مند گذشته از دريافت درخواست دعوت نامه براي تهيه ورقه ها حمايتي مهيا شوند . 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.